Bestelstatus

Waar zie ik de bestelstatus van mijn bestelling?

Nadat je bent ingelogd klik je op ‘Mijn account‘ en onder het kopje recente bestellingen vind je de status van jouw bestelling.

Wat betekenen de verschillende bestelstatussen?

Status betekenissen:

Wacht
Nieuw geplaatste bestelling staan in de wacht om behandeling genomen te worden.

In behandeling
Wij zijn bezig met inpakken van je bestelling en klaar maken voor verzending.

Wacht op betaling
De bestelling dient nog betaald te worden. Klik op betalen en selecteer de methode waarop je wilt afrekenen.

Verzonden
Je bestelling is verzonden via PostNL naar het opgegeven afleveradres. Volg je bestelling met de Track & Trace code die je in je e-mail hebt ontvangen.

Afgerond
De bestelling is succesvol afgeleverd. Veel plezier met jouw product.

Geannuleerd
Je hebt aangegeven de bestelling te retourneren of wij hebben je bestelling geannuleerd. Hiervoor kunnen verschillende redenen zijn.

Terugbetaald
Wij hebben de order in goede staten ontvangen en het geld teruggestort. Afhankelijk van je bank kan dit 1-5 werkdagen duren.