Bezorging van een bestelling

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle bestellingen worden van maandag tot en met zaterdag door PostNL pakketten bezorgd.

Bestellingen vanaf €50,- worden aangetekend verstuurd.

Ik was niet thuis toen mijn bestelling werd afgeleverd, wat nu?

Geen probleem, als het goed is heeft de bezorger een briefje bij je in de brievenbus gedaan waar meer informatie op te vinden is. Er zou op kunnen staan dat de bezorger op een later tijdstip terug komt of dat jouw pakketje is afgeleverd bij de buren. Dit is afhankelijk of het pakketje aangetekend is verzonden. Waardevolle producten als bijvoorbeeld hairextensions worden aangetekend door ons verzonden.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, nadat je bent ingelogd op Thrix klik je op ‘Mijn account‘, waar je direct het verzendadres kunt aanpassen.

Als je nog geen account hebt kun je tijdens het bestelproces aangeven of de producten op het factuuradres moeten worden bezorgd of een ander adres. Zo heb je de keuze om de producten thuis te laten bezorgen of bijvoorbeeld op het werk. Zorg dat je het juiste adres met eventuele nummertoevoeging invult.

Let wel op; zodra je bestelling definitief is geplaatst kun je het afleveradres niet meer aanpassen.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Ja, tijdens het bestelproces kun je een bestelnotitie mee sturen. Geef hier op wanneer je het product zou willen ontvangen.