Betalingsherinnering

Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?

Als je een betalingsherinnering van ons hebt ontvangen, dan is er voor een bestelling of een deel van de bestelling nog geen betaling ontvangen. De verwerkingstijd van de betaling kan een aantal dagen duren, afhankelijk van je betaalmethode.

Wanneer krijg ik een betalingsherinnering?

Zodra wij nog geen betaling hebben ontvangen voor een (deel van de) bestelling, sturen wij een herinnering per e-mail.

  • De 1e betalingsherinnering sturen wij 7 dagen nadat wij je bestelling hebben ontvangen.
  • De 2e betalingsherinnering + uiterlijke betaaldatum, wordt 14 dagen nadat wij je bestelling hebben ontvangen verzonden.
  • Als er op de dag van de uiterlijke betaaldatum nog geen betaling is ontvangen, annuleren wij je bestelling.
    Als je nog wel de producten thuis wilt ontvangen, dien je de bestelling opnieuw te plaatsen.

Ik heb een betalingsherinnering gekregen, maar ik heb al betaald

Als je een betalingsherinnering hebt gekregen en je hebt de betaling langer dan 5 werkdagen geleden overgemaakt op (IBAN) rekeningnummer NL58INGB0006261102 t.n.v. Thrix, dan verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen. Om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij om de volgende gegevens mee te sturen:

  • datum van betaling
  • bedrag dat je hebt betaald
  • rekeningnummer waarnaar je het bedrag hebt overgemaakt
  • het betalingskenmerk dat op je afschrift vermeld staat
  • de door jou gebruikte bankrekening
  • naam van de rekeninghouder