Klachten

Bij Thrix is klanttevredenheid één van de speerpunten en wij doen ons uiterste best om goede en snelle diensten te bieden. Natuurlijk kan er altijd iets zijn waar je niet tevreden over bent. Dat zouden wij graag van je willen weten zodat we kunnen kijken of we een passende oplossing kunnen vinden voor jouw klacht en wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.

Indien je een product besteld en daar een klacht over hebt, verwijzen we je graag door naar onze informatiepagina over ruilen en retourneren.

Als je een andere klacht hebt over Thrix.nl, dan vragen we je contact met ons op te nemen via het klantenservice formulier. Doorgaans wordt er binnen 1 dag een reactie gegeven op de berichten aan de klantenservice. Mocht het zo zijn dat het langer duurt om de klacht af te handelen, dan zullen wij je daar van op de hoogte brengen per e-mail. Je ontvangt in ieder geval een reactie binnen 14 dagen.

Komen we uiteindelijk toch niet tot een oplossing, dan zou je je klacht ook kunnen voorleggen aan de Geschillencommissie van de Thuiswinkel Organisatie.